#navbar-iframe { height:0px; visibility:hidden; display:none }

Sabtu, 24 Mei 2008

Mengenai Zahir Turion Photography

Selamat datang ke website rasmi Zahir Turion Photography (TR0100122-P).


Photobucket




It's me!!!!

Untuk pengetahuan semua saya telah memulakan perniagaan dalam bidang fotografi ini sejak 3 tahun yang lepas. Pada mulanya saya hanya bermula secara kecil - kecilan dengan membeli sebuah kamera DSLR termurah iaitu Nikon D40. Setelah itu saya telah beransur - ansur bergerak secara rasmi seiring dengan penambahan gear dan kamera hasil dari pendapatan perniagaan fotografi.

Pada mulanya saya hanya bermula sebagai "part time" sahaja kerana masih dalam proses mencari style tersendiri dan untuk mengukuhkan diri dalam bidang ini. Namun setelah hampir 2 tahun setengah berkerja sebagai part time akhirnya saya mengambil keputusan untuk menjadi jurugambar sepenuh masa iaitu full time.

Setelah itu saya menjadikannya rasmi dengan mendaftar perniagaan di bawah nama Zahir Turion Photography dengan no daftar SSM adalah TR0100122P. Zahir Turion Photography bukan sahaja menyediakan perkhidmatan mengambil gambar bahkan juga menyediakan kursus - kursus mengikut peringkat yang bersesuaian.

Selain itu website ini juga berfungsi sebagai blog peribadi saya untuk berkongsi kepada semua tentang kehidupan saya sebagai seorang photographer. Diharapkan perkongsian saya ini dapat menjadi inspirasi kepada anda semua untuk terus maju dalam apa yang dikejar.

Saya mementingkan style yang 'natural' dan tidak dipaksa - paksa, kerana bagi saya gambar yang baik adalah gambar yang dirakam ketika client sedang menjadi dirinya yang sebenar. Style gambar yang sebegini juga dapat menimbulkan kesan emosi yang mendalam apabila client melihatnya semula.

Untuk sebarang pertanyaan dan segalanya anda boleh menghubungi Zahir Turion Photography di talian 09-6382969 / 013-6249013. Atau emailkan sebarang persoalan anda ke zahirturionphotography@yahoo.com

Sekian terima kasih..

"Quality, Commitment & Professionalisme"

With Regards,

Zahir Turion Photography (TR0100122-P)
www.zahir-photography.blogspot.com
www.zahir-turion.blogspot.com
zahir_fotografi@yahoo.com

1 ulasan:

naz_amin berkata...

salam..saya sangat berminat dalam bidang ni..kalau nak mita pandangan pada pihak ZTP mengenai dunia fotografi ni boleh ke?